Altre catene
-
Carrelli à quattru ruote in materiale SUS304/GG25/Nylon/Acciaiu
U materiale pò esse C45, SUS304, GG25, NYLON, ACCIAIU O GHISA. A SUPERFICIE PÒ ESSE TRATTATA COME OSSIDANTE, FOSFATANTE O ZINCATA. PER CATENA DIN.8153.
-
Catene à velocità variabile, cumprese e catene à velocità infinitamente variabile di tipu PIV/Roller
Funzione: Quandu u cambiamentu d'entrata mantene a velocità di rotazione di uscita più stabile. I prudutti sò fatti di pruduzzione d'acciaiu legatu di alta qualità. E piastre sò perforate è pressate i fori da a tecnulugia di precisione. U pernu, a boccola, u rullu sò machinati da apparecchiature automatiche à alta efficienza è apparecchiature di macinazione automatica, poi attraversu trattamentu termicu di carburazione, fornu à cintura di prutezzione di carbone è azotu, prucessu di sabbiatura superficiale ecc.
-
Chiavistelli per motocicletta, cumpresi quelli standard, rinforzati, cù guarnizione O-ring, cù guarnizione X
E catene X-Ring ottenenu una lubrificazione permanente trà u pernu è a boccola chì garantisce una durata di vita più longa è una manutenzione minima. Cù boccola solida, materiale di pernu di alta qualità è rivettatura à 4 lati, cù catene X-Ring standard è rinforzate. Ma ricumandemu e catene X-Ring rinforzate postu chì anu prestazioni ancu megliu chì coprenu guasi tutta a gamma di motociclette.
-
Catene staccabili in acciaio, tipu 25, 32, 32W, 42, 51, 55, 62
E catene staccabili in acciaio (SDC) sò state implementate in applicazioni agricule è industriali in u mondu sanu. Sò derivate da u disignu originale di a catena staccabile in fusione è sò fabbricate per esse leggere, economiche è durevuli.
-
Catene à pernu, tipu 662, 662H, 667X, 667XH, 667K, 667H, 88K, 88C, 308C
A catena à perni d'acciaiu hè cunsigliata cum'è catena di trasportu per una vasta gamma di applicazioni cum'è spargitori, sistemi di alimentazione, apparecchiature di movimentazione di fenu è scatule di spruzzatura, è in un usu limitatu, cum'è catena di trasmissione di putenza. Queste catene ponu esse applicate in ambienti fangosi.